środa, 3 września 2014

Ale najpierw...

Dzisiejszy obiad, czyli...





Składniki:

- 1 duża cukinia
- 6 łyżek mąki
- 2 lub 3 jajka
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 cebula
- garść koperku
- sól, pieprz
- łosoś wędzony
- oliwa z oliwek / olej do smażenia



Przygotowanie:

1. Cukinię umyć, odciąć końce i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Trochę posolić i odstawić na 10 minut. Następnie odsączyć z nadmiaru wody (mnie udało się przesolić, więc przepłukałam cukinię wodą, po czym ja odsączyłam).




2. Dodać startą na tarce cebulę, jajka, mąkę, jogurt, posiekany koperek oraz doprawić solą i pieprzem do smaku.

3. Na patelni rozgrzać sporą ilość tłuszczu (ja wolę oliwę), następnie nakładać ciasto łyżką, formując zgrabne placuszki.

4. Podawać z wędzonym łososiem i gęstym jogurtem naturalnym (ja użyłam Jogurtu Bałkańskiego).



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz